A first.

Det här är alltså bloggen där jag kommer att skriva om mina studier inom landskapsplanering, allting det innebär, plus lite till. Tror att bloggandet kommer att bli ett bra sätt min kreativa sida igång så jag inte tappar motivationen under dessa kommande 2-3 år som landskapsplaneringsstuderande. Det kommer alltså snackas mycket växter och grönt. Allting från hur man håller en kaktus vid liv till hur man planerar sin egen gård. Allt inom sin tid dock, som bäst studerar jag första året så jag har mycket kvar att lära mig. Läs, kommentera och fråga gärna, ifall det här är något som intresserar dig!
Designen kommer att förbättras betydligt, bara jag hittar någon som kan hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0