Om att lära sig av sina misstag!

Jag hade tänkt att alla frön knappast kommer att gro så jag slängde en hel del i krukorna för att maximera oddsen. Det va kanske lite onödigt...
Waaay too much...
Så jag fick lov att lyfta ut hela "kakan" med plantor och välja ut dom bästa.
Innan jag lyfte ut alltihopa vattnade jag mycket så att myllan inte skulle smula så mycket.
Viktigt att vara försiktig så man inte skadar plantorna.
Och så valde jag ut dom finaste med bästa rötterna.
Mycket bättre. Bra att använda sprutkanna då man vattnar!
Resten va det bara att slänga!
Och sen det bästa, städandet efteråt, NOT.

Så kan man alltså göra, ifall man lyckats så lite för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0